2021-06-04 | Apie mus rašo

Mokomės kitaip. 

Inžinerija – kaip ugdymo strategija priešmokykliniame amžiuje

 

Norint sudominti šiuolaikinį priešmokyklinuką, prisidedant prie jo sėkmingos mokymosi mokykloje pradžios, pedagogui ugdymo procese tenka taikyti būdus ir metodus, kurie stiprintų kiekvieno vaiko mokymosi motyvaciją, skatintų jį augti ir tobulėti.

Puikus būdas tai padaryti – įvairios STEAM (gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, menai, matematika) veiklos, kuriose skatinamas vaikų aktyvumas, smalsumas, kritinis mąstymas, kūrybiškumas, motyvacija kurti, konstruoti, tyrinėti, eksperimentuoti, bandyti, atrasti, suprasti.

Viena iš STEAM veiklų – INŽINERIJA. Tai įvairių medžiagų panaudojimas kuriant, projektuojant. Kai priešmokyklinukai iš akmenukų, pagaliukų, šiaudelių, popieriaus kuria įvairias konstrukcijas, iš dėžių konstruoja namus, garažus, televizijos bokštus, kuria laivus ir juos plukdo, suvokia, kaip pakelti panardintą laivą ar nuskraidinti lėktuvėlį naudojant šiaudelį, jie tampa inžinieriais.

Gerąja patirtimi apie inžinerinį ugdymą(si) priešmokykliniame amžiuje dalijasi direktoriaus pavaduotoja ugdymui Justina Valančienė ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Lina Pluščiauskienė.

 

Skaitykite daugiau: https://www.svietimonaujienos.lt/mokomes-kitaip-inzinerija-kaip-ugdymo-strategija-priesmokykliniame-amziuje/