2021-06-04 | Apie mus rašo
Mokomės kitaip.
Inžinerija – kaip ugdymo strategija priešmokykliniame amžiuje
Norint sudominti šiuolaikinį
priešmokyklinuką, prisidedant prie jo sėkmingos mokymosi mokykloje pradžios,
pedagogui ugdymo procese tenka taikyti būdus ir metodus, kurie stiprintų
kiekvieno vaiko mokymosi motyvaciją, skatintų jį augti ir tobulėti.
Puikus būdas tai padaryti –
įvairios STEAM (gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, menai, matematika)
veiklos, kuriose skatinamas vaikų aktyvumas, smalsumas, kritinis mąstymas,
kūrybiškumas, motyvacija kurti, konstruoti, tyrinėti, eksperimentuoti, bandyti,
atrasti, suprasti.
Viena iš STEAM veiklų –
INŽINERIJA. Tai įvairių medžiagų panaudojimas kuriant, projektuojant. Kai
priešmokyklinukai iš akmenukų, pagaliukų, šiaudelių, popieriaus kuria įvairias
konstrukcijas, iš dėžių konstruoja namus, garažus, televizijos bokštus, kuria
laivus ir juos plukdo, suvokia, kaip pakelti panardintą laivą ar nuskraidinti
lėktuvėlį naudojant šiaudelį, jie tampa inžinieriais.
Gerąja patirtimi apie
inžinerinį ugdymą(si) priešmokykliniame amžiuje dalijasi direktoriaus
pavaduotoja ugdymui Justina Valančienė ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Lina
Pluščiauskienė.
Skaitykite daugiau: https://www.svietimonaujienos.lt/mokomes-kitaip-inzinerija-kaip-ugdymo-strategija-priesmokykliniame-amziuje/